השתלות שיער לגברים ונשים

השתלות שיער

שנת 2015, הקידמה בשיאה אך יחד עם זאת היא גם הורסת לנו את הבריאות בהרבה מאוד מובנים שלפעמים אנחנו לא שמים לב אליהם. אחד מהסכנות הגדולות ביותר של האלף החדש הוא קרינה.

למידע נוסף אודות קרינה לחצו כאן

הקרינה נמצאת בכל מקום, החל מכל כיס וכיס של כל אחד ואחת מאיתנו, בהמשך גם כמעט כל בית בישראל יש רשת אינטרנט אחלוטית WiFI שגם היא שולחת קרינה לעברו של כל הבית והבתים הסמוכים, כמובן גם אנטנות פזורות בכל רחבי הארץ וגם בין דירות מסתור שבהם חברות סלולר מסתירות אנטנות מה שיכול לסכן ילדים ומבוגרים שגרים בקרוב לדירות מסתור אלו בסיכוי גבוה מאוד לחלות במחלת הסרטן וכמובן גם קרינת מיקרוגל ועוד אין ספור קרינות סובבות אותנו בחיים.

השתלות שיער עקב נשירה

השתלות שיעראחת ההשפעות הגדולות של קרינה היא נשירות שיער גם לגברים וגם לנשים. כאשר אנחנו נמצאים במקום עם קרינה רבה למשך זמן ממושך זה יכול לגרום לשיער שלנו פשוט לנשור. בעבור זה ישנו כיום טיפול השתלות שיער המותאם גם לשיער הגברי העברה וגם לשיער הנשי. באמצעות טיפול זה ישהנ אפשרות לקחת שערות בריאות ממקומות שונים בגוף ולהשתיל אותן על ראשו של האדם המקריח. כמובן שאצל נשים השיער פחות נושר וגם הטיפול יהיה פחות ארוך ויקר שכן התמחור של טיפול זה הוא פר כמות השערות המושתלות לכל אדם. אך השתלות שיער אלו זמינות כיום במחירים הרבה יותר נוחים ובטיפולים הרבה פחות קשים וארוכים מאשר בעבר מה שגורם לרבים לפנות לטיפול זה על מנת לגרום לעצמם להראות צעירים יותר וגם להעלאת הבטחון העצמי של כל א חד ואחת.

יש טיפול לנשירת שיער – בידקו אותו !