טיפים כיצד לבצע איטום גג בבניין משותף – מור איטומים עושים לנו סדר

אם גם אתם גרים בקומות העליונות בבניין משותף או שאתם משמשים כוועד הבית לבניין משותף המאמר הזה הוא בשבילכם.

בכל בניין משותף יש תמיד מחלוקות לגבי איטום הגג לרוב מי שסובל מבעיה זו הם אלו שגרים בקומה העליונה והם אלו שדורשים שהגג יהיה מטופל ואטום אך את דיירי הקומות התחתונות זה פחות מעניין והם אינם מעוניינים להשתתף במחיר איטום הגג. וישנם מקרים בהם הוועד מזלזל באיטום הקירות ובאיטום הגג למעשה זוהי מחויבותו של הוועד לדאוג לאיטום הגג ומי שגר בקומה העליונה והוועד בבניין אינו מעוניין לערוך איטום לגג יכול במידת הצורך לבצע איטום בחלק שנמצא מעליו ולהתקזז ממחיר תשלום ועד הבית
חשוב לדעת כי ישנם כמה סוגים של איטום גגות יש את איטום הגג באמצעות זפת השיטה הישנה והמוכרת לכולם ויש את שיטת האיטום באמצעות יריעות ביטומניות אמנם השיטה של איטום הגג באמצעות זפת היא זולה הרבה יותר אך מצריכה חידוש כל כמה שנים ומריחה של סיד על גבי הגג כמעט כל שנה לעומת השיטה של יריעות ביטומניות שהינה הרבה יותר יקרה אך מחזיקה לטווח ארוך ואינה דורשת טיפול מיוחד לפחות לעשר שנים.

בנוסף צריך לזכור כי המחיר של העבודות תלויות במצב הגג אם ישנם הרבה דודי שמש ואנטנות על הגג ויש צורך לפרק אותם כדי לבצע את האיטום ולאחר מכן להחזיר אותם המחיר יהיה בהתאם.

כמובן שאת כל עבודות האיטום חייבים לבצע על ידי חברת איטום מקצועית ואמינה שתוכל לאטום את הגג בצורה מקצועית .

כדי להגיע לעמק השווה יחד עם כל הדיירים עליכם לארגן אסיפת ועד ולהזמין נציג מחברת האיטום כדי שיגיש את הצעת המחיר, חברת איטום אמינה יכולה לעזור באמצעות תשלומים למחיר האיטום. ניתן בנוסף לקבל סיוע דרך אגודת תרבות הדיור שיכולה לסייע בתשלום עבור איטום הגג. בכל סוג איטום שייבחרו הדיירים חשוב מאוד לקבל אחריות על העבודה האחריות הניתנת ברוב המקרים לאיטום מסוג יריעות ביטומניות ניתן לפחות לעשר שנים לעומת אחריות הניתנת על זפת שניתנת לשנתיים במקרה הטוב. כדאי לבצע את האיטום בצורה משותפת לכל הדיירים חשוב שדיירי הבניין יזכרו כי אם לא ידאגו לאיטום נכון לגג חדירת המים יכולה להגיע לקירות בניין ואפילו עד הקומות התחתונות לכן לא צריך להתעלם מאיטום גג הבניין גם אם גרים בקומה ראשונה.

פתרונות לאיטום גג
פתרונות לאיטום גג עם מור איטומים

מחפשים חברת איטום אחראית ומקצועית? בקרו באתר האינטרנט מור איטומים בכתובת – https://www.xn--4dbdambrg8a2h.com/.

ניתן גם להיתקשר:

מור איטומים לגגות

אחריות איטום הגג וקירות בניין היא על וועד הבית אך למעשה היא אחריות כוללת של כל הדיירים הגרים בבניין המשותף.