עולם השתלות השיער החדש

עד לפני כעשור, תחום השתלות השיער היה תחום מאוד אפור, בו מעטים מהמטפלים באמת ידעו מה הם עושים וכמובן גם ההצלחות היו בהתאם. רוב האנשים שעשו אז השתלת שיער, היו ניראים כאילו תקעו להם שיערות בראש בכוח וזה היה רחוק מלהראות טבעי. אבל כמו הטכנולוגיה והמדע, גם תחום זה השתדרג והתפתח וכיום השתלות שיער נעשה באופן כל כך טוב שאי אפשר לדעת אם אדם שעבר השתלת שיער היה קודם לכן קירח למחצה.

דוגמאות להשתלות שיער מוצלחות ניתן לראות בכתבה הבאה mirror.co.uk

כמו שאתם ודאי שמים לב, התוצאות נפלאות ואפשר ללמוד מכך שכיום אין צורך להתבייש לעבור טיפול השתלת שיער שכן גם התוצאה נראית טבעית לגמרי וגם זהו טיפול לגיטימי ומקובל בדיוק כמו הסרת שיער לגברים או טיפול לייזר לעיניים.

איך מבוצע הטיפול המיוחל?

טיפול השתלות שיער מבוצע בשיטות שונות אבך השיטה המקובלת ביותר היא לקיחת שערות בריאות מאזור הראש האחורי מעל העורף ולהשתיל אותן אחת אחת באזור הקרחת. השיער שנמצא בצד האחורי של הראש הוא בעל שורשים חזקים יותר ובריא יותר. לאחר מכן, בוחרים את קו המצח ומשם מתחילים להשתיל שיער לאט לאט עד לגדילתם של השערות באופן עצמאי. לבסוף מקבלים את המראה הצעיר, את השיער המלא ואת התוצאה שכולנו רצינו מההתחלה.

הנה מצגת קצרה המסבירה את התהליך מרגע הגעה לקליניקה ועד התוצאה הרצויה:

אז במידה ויש לכם רצון לעבור טיפול כזה, דעו לכם שכיום יש לכם לא מעט מקומות לעבור את הטיפול, פשוט עשו בדק בית לפני שאתם בוחרים את הקליניקה, קראו קצת מאמרים, המלצות, פרסומים והחליטו, אך זה בהחלט כבר לא נחלת העשירים בפרט.