קונה רכבים לפירוק – מה זה אומר

רכב ישן לפירוק

היום כמעט בכל רמזור שאתה עוצר אתה תראה מדבקות של "קונה רכבים לפירוק – התקשרו עכשיו1" או "קונה רכבים גם לפירוק וגם לנסיעה – 050…" ולא חסר כאלו. אך מה זה בעצם אותה עבודה ומה הוא עושה עם הרכב? הכל במאמר הבא.

מי קונה רכבים לפירוק

רכב ישן לפירוקכיום, לאנשים שיש ברשותם מגרש רכבים גדול, לא משתמשים בו רק על מנת להציג רכבים יד ראשונה או יד שניה למכירה אלא גם אוספים רכבים ישנים על מנת למכור אותם לכל מיני מטרות עתידיות. את מוכר הרכב זה לא אמור לעניין מה נעשה עם כלי הרכב שלו אחרי שהוא מוכר אותו. כמובן שלפני המכירה יש לגשת למשרד התחבורה ולהצהיר על הרכב הזה כעל רכב שירד מהכביש ולקבל את כל האישורים על כך.

מחפשים למכור רכב ? שירות קניית רכבים לפירוק ברמת גן לחץ כאן >>

לרוב, האנשים שקונים את הרכב לפירוק הם משתמשים ברכב למכירה לברזל או למכירה עבור חלקי חילוף יד שניה לרכבים אחרים ולמוסכים. אתם מבחינתכם כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר לחברת הקונה, לקבל  הצעת מחיר טלפונית ומפה הכל יעשה על ידי החברה ויחסוך מכם שעות של כאבי ראש ועצבים. את הכסף עבור הרכב הישן תקבלו במזומן במעמד לקיחת הרכב, וגם את גרירת הרכב היא תעשה על ידי החברה שקונה מכם את הרכב.

דברים שאפשר לעשות עם רכבים ישנים לפירוק

מלבד האפשרויות שדנו עד כה במאמר ישנן עוד כמה אפשרויות שאפשר לשקול לעשות עם רכבים ישנים

  • אם הרכב שווה את המאמץ ויש אליו רגשות תמיד אפשר לשפץ את הרכב ולהפוך אותו לבובה על גלגלים (לרוב האופציה הזאת מתאימה לרכבי אספרנות
  • אופציה שניה למי שיש גינה יכול להפוך את הרכב לבריכה בגינה, למלונה לכלב או לבית משחקים עבור הילד הקטן. עם קצת רצון ועם הכלים הנכונים זה יכול להיות יפיפיה.
  • צילומי חתונה. אפשר למצוא בלא מעט סטוידיו לצילום בארץ רכבים ישנים נמצאים כתפאורה לצילומי חתונה, בת/בר מצווה וכדומה.

ביחרו מה בא לכם לעשות עם הרכב ושיהיה לכם בהצלחה