ארזת לבד? כללי יסוד לאריזה נכונה לקראת מעבר דירה

בס"ד

כאשר רוצים לעבור דירה אחד הדברים הקשים ביותר הוא לארוז את כל החפצים והמוצרים שישנם בתוך הבית. על מנת להקל את תהליך האריזה הבאנו לניכם כמה כללים לפני שאתם מתחילים לארוז.

מתי להתחיל?

אריזה של חפצי הבית
אין צורך לדאוג עוד לאריזה חברת ההובלה תדאג לארוז עבורכם את כל החפצים במהירות וביעילות

יש להתחיל את שלבי האריזה כמה ימים לפני מעבר הדירה רק המטבח לוקח כמעט יומיים לארוז את כל תכולתו ושלא לדבר על שאר הציוד הנמצא בבית לכן כדאי ורצוי להתחיל את שלבי האריזה הראשונים מבעוד מועד.

לפח וחסל

זה הזמן לזרוק את כל הדברים שאתם לא צריכים אין צורך לארוז חפצים שאינם בשימוש ותופסים מקום כך תוכלו לחסוך זמן ועבודה קשה בזמן האריזה.

מיון וסדר

כל אריזה חשוב לרשום עליה מה מכילה בתוכה מיינו את הדברים אשר תצטרכו אותם בשבלים הראשונים במעבר הדירה ואת אלו הפחות חשובים ארזו בנפרד כך תוכלו להקל מעליכם כאשר אתם מסדרים את הדירה החדשה מלהתחיל ולחפש כל דבר היכן נמצא וכמובן תוכלו להגיד לסבלים המובילים את הציוד היכן להניח כל דבר לפי סדר החשיבות ולפי המיקום בו אתם רוצים למקם אותו.

עטיפה של מוצרים שבירים

את כל המוצרים השבירים חשוב לעטוף עדיף עם ניילון פצפצים כדי שלא יישברו במהלך ההובלה חשוב לרשום על האריזות שביר כדי המובילים ידעו להניח אותם בניחות ולא לזרוק אותם כדי שלא יישברו גם את הריהוט כדאי ומולץ לארוז ולעטוף עם כריות ריפוד מיוחדות או ניילון פצפצים על מנת שלא יינזקו ויישרטו במהלך ההובלה.

סנכרון עם חברת ההובלות

בחירת חברת הובלות היא האתגר הגדול העומד בפני כל אדם הרוצה לעבור דירה אמינות ומקצועיות הינם שם הדבר אותו כולם מחפשים כדאי ומומלץ לקבל המלצות חמות מאנשים שכבר ביצעו הובלה ויצאו מרוצים משירות ההובלות. אם אין ברשותכם מוצרים רבים לא כדאי לקחת חברת הובלות גדולה מומלץ להשכיר את שירותיה לש חברה קטנה המבצעת הובלות קטנות באמצעות טנדר או משאית קטנה כך המחיר יהיה משתלם הרבה יותר עבורכם. הסנכרון של המובילים עם אלו שארזו את המוצרים חשוב מאוד בזמן ההובלה על מנת החפצים לא יישברו או ינוזקו בזמן ההובלה כדאי ומולץ להיות עם הסבלים בזמן שהם מעמיסים על המשאית את האריזות כדי שתוכלו להשגיח על הנעשה היכן כל חיבלה מונחת ובאיזו צורה במשאית והיכן פורקים אותה לתוך הדירה החדשה.

שימוש בשירותי אריזה מקצועיים

ישנם הרבה חברות המספקות שירות הובלה ואריזת חפצים כחלק מהשירות שהחברה נותנת סוג של עסקה כזאת הוא מן המומלצים ביותר חברת ההובלות דואגת לארוז עבורכם את כל הציוד שיש בבית כך תוכלו להיות רגועים ששום דבר לא נשבר או ננזק כתוצאה מאריזה שאינה נכונה בנוסף תוכלו להנות מההטבה שאינכם צריכים לארוז כלום רק את החפצים האישיים ותוכלו לנצל את הזמן שברשותכם עבור  דברים חשובים אחרים כגון העברת קווי הטלפון וביצוע העברת דירה בכבלים ובאינטרנט.

למעשה ההמלצה של כל המומחים היום בענף ההובלות הוא להשתמש בחברה המספקת אריזה והובלה כאחד כך תוכלו לחסוך מעצמכם הרבה מאמץ יזע וכאב ראש.