מה עדיף אירוע באולם או בגן אירועים

אלגריה אולם שהוא גם גן

אירוע באולם או בגן אירועים? מה עדיף?

פעמים רבות מוצאים את עצמם בעלי האירוע מתלבטים לגבי המיקום בו יערכו את האירוע, גן אירועים מהווה התחברות לטבע, אולם מעניק טאצ' יותר יוקרתי, מה עדיף?

לפני כל אירוע אתם עומדים בפני כמות עצומה של פרטים שיש לשים לב אליהם, מלבד ההתלבטות בין אולם אירועים לגן אירועים, חשוב לשים לב למיקום הגאוגרפי בו תערכו את האירוע, חשוב שהוא יהיה נוח וקל להגעה, אורחים נהנים להגיע לאירוע כאשר הם אינם צריכים לחפש את המקום זמן ארוך, מלבד זאת, יש לשים לב לעיצוב, לעתים אירוע שלם מושפע מעיצוב המקום, בדרך כלל כאשר תעדיפו לערוך את האירוע באולם, תעניקו לו עיצוב יוקרתי שדומה לעיצוב של ארמון, אירוע שנערך בגן אירועים, בדרך כלל הוא כבר כזה שיש בו משהו מן הטבע, לכן תעדיפו בדרך כלל להדגיש את החוויה הטבעית ולהעניק עיצוב בראשיתי רענן לגן האירועים ביום האירוע שלכם.

אלגריה אולם שהוא גם גן
קרדיט – אלגריה

נקודות חשובות שיש לשים לב אליהם כאשר אתם מזמינים אולם או גן אירועים.

  • זכרו לבדוק מה המזג האוויר ביום האירוע, ימים חמים מדי או ימים קרים מדי, פחות מתאימים לעריכת אירועים תחת כיפת בשמים, אם מדובר ביום נעים אולם קיים חשש לגשמים, תוכלו לעשות שימוש באוהל נייד שיספק לכם מחסה ליתר ביטחון במקרה של גשמים.
  • שימו לב לעיצוב המקום, חשוב שהעיצוב והמראה הכללי יעשו שירות לאופי ולאווירה שאתם רוצים ליצור באירוע שלכם, לעיצוב יש השפעה רצינית מאד לגבי האווירה והאופי של האירוע.
  • שימו לב למיקום בו אתם בוחרים לקיים את האירוע, אם מדובר במקום קשה להגעה, ציידו את האורחים במפה או בהוראות הגעה, שימו שילוט בדרך למקום כדי להקל על המשתתפים למצוא את הדרך לאולם, כך הם יגיעו רעננים הרבה יותר ושמחים הרבה יותר, מה שיוסיף עוד מצב רוח ואווירה נעימה באירוע שלכם.

הרצון שלכם הוא זה שיקבע האם להזמין אולם אירועים או שמא להעדיף אירוע תחת כיפת השמים, בכל מקרה יש לזכור לשים לב לכל הפרטים שמרכיבים את האירוע.

לטיפים נוספים ניתן להיכנס ולקרוא בבלוג של אלגריה.